Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi
10 nõuannet, mis motiveerivad jooksma

10 nõuannet, mis motiveerivad jooksma

Me jookseme lõbu pärast, lõõgastumiseks, et langetada kaalu või saada paremasse vormi. Jooksmine on kõige lihtsam, kõige tõhusam ja tavaliselt ka kõige odavam viis enda eest hoolitsemiseks. Kuid vaatamata asjaolule, et jooksmine mõjub hästi nii kehale kui ka vaimule, puudub meil mõnikord motivatsioon jooksmise jätkamiseks. Kas seda on juhtunud ka teiega?

 

Motivatsiooninõuanne nr 1: ostke uued jooksujalatsid

Lihtne lahendus töötab tavaliselt kõige paremini ja üks lihtsamaid asju on, osta endale huvi püsimiseks uus mänguasi. Jooksujalatsid on kõige tähtsam varustuse osa iga jooksja jaoks, nii et te võiksite alustada siit. Ja pidage meeles: jooksujalatseid ostes ei tasu odavalt läbi ajada! Meil on selle tõestamiseks tuhat rakku …

 

Motivatsiooninõuanne nr 2: leidke jooksmiseks kaaslane

Elu on parem kahekaupa ja nii on see ka jooksmisel. Jooksev kaaslane aitab teil jääda motiveerituks ja tõukab teid edasi, kui teil jääb puudu energiast, et jätkata. Tehke lihtsalt kindlaks, et teil ja teie kaaslasel on umbes samasugune jooksuvõime, muidu võib teie jooksmispartnerlus väga kiiresti lõppeda.

 

Motivatsiooninõuanne nr 3: seadke selged sihid

Elu ilma eesmärkideta on mõttetu ja sama kehtib ka jooksmise kohta. Kui teie jooksmisel ei ole eesmärki, saab teil kindlasti olema palju probleeme enda motiveerimisega. Kas te soovite kaotada kaalu? Kas jooksmine lõõgastab teid ja selgitab teie vaimu? Kas soovite jääda sportlikuks ja terveks? Iga selgelt seatud eesmärk mõjub.

 

Motivatsiooninõuanne nr 4: avasta loodus

Jooksmine võib iseenesest olla mõnikord üsna igav. Miks siis mitte muuta seda pisut huvitavamaks, jälgides ja avastades väljas midagi suurepärast? Te ei pea jooksma iga päev mööda sama rada – võimalused on peaaegu piiramatud, nii et kasutage neid!

 

Motivatsiooninõuanne nr 5: kuulake muusikat

Jooksmine on väga intensiivne füüsiline tegevus, mille käigus korratakse ikka ja jälle sama liigutust. Kuid te saate seda üksluisust lõhkuda, lisades sellele lihtsalt pisut rütmi. Võtke oma vana MP3 jälle kasutusele ja kuulake jooksmise ajal muusikat. Lihtne, kuid tõhus!

 

Motivatsiooninõuanne nr 6: leidke vaheldust

Tehes sama tegevust uuesti ja uuesti, võib see kiiresti igavaks muutuda, selles pole kahtlustki. Proovige leida vaheldust, lisades jooksule mingeid muid füüsilisi tegevusi. Kui te tavaliselt iga päev jooksete, siis proovige selle asemel vähemalt kaks korda nädalas rattasõitu.

 

Motivatsiooninõuanne nr 7: registreerige end võistlusele

Mitte miski ei motiveeri rohkem, kui teistega võistlemine. Kuna jooksmine on tänapäeval nii populaarne, ei tohiks teil olla probleemi teile sobiva jooksuvõistluse leidmisega. Kui te treenite selge sihiga valitud võistluse lõpetamise nimel, olete te kahtlemata sihikindel ja motiveeritud.

 

Motivatsiooninõuanne nr 8: märgi ära oma edusammud

Jooksmine on suurepärane. See aitab teil kaotada liigseid kilosid, teeb teid sportlikumaks, tugevamaks ja püsivamaks. On hea kontrollida regulaarselt oma edusamme, sest head tulemused ja täiustatud võimed teevad teid kindlasti õnnelikuks. Ja siis on ainult veel üks väike samm õnnelik olemisest motiveerituks saamiseni!

 

Motivatsiooninõuanne nr 9: lõbutse moodsa tehnoloogiaga

Kas te teadsite, et tänapäeval on meil arvukalt rakendusi, mis võivad muuta teie nutitelefoni teie isiklikuks jooksutreeneriks? Just nii ongi! Sel ajal, kui te jooksete, võite te lihtsalt jälgida distantsi, keskmist kiirust, kõrguse muutumist, põletatud kaloreid ja palju muud. See on väga lõbus ja väga motiveeriv, uskuge meid!

 

Motivatsiooninõuanne nr 10: lõpetage mõneks ajaks jooksmine

Tõsiselt. Kui miski muu ei aita, lõpetage lihtsalt mõneks ajaks jooksmine. Teil on sel viisil võimalus puhata ja taastuda, ja lisaks, mis on veelgi tähtsam, te annate endale võimaluse aru saada, kui palju te tegelikult igatsete oma jooksmist. Te võite tunda end ilma jooksmiseta stressis, väsinuna, pisut haigena või isegi depressioonis ja see on parim motivaator, muutmaks jooksmist püsivalt teie elu osaks.