Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi
Kuidas muuta hommikune trenn meeldivaks?

Kuidas muuta hommikune trenn meeldivaks?

Kas sa imetled kõiki neid inimesi, kes tulevad hommikul kontorisse näod rõõmust säramas? Kas sa kadestad neid, kui nad ütlevad, et teevad hommikuti trenni? Soovid sa äkki ühel päeval ise samasugune olla? Meil on sulle hea uudis! Sa võid olla üks nendest! Meie nõuannetega juhtub see pisarate, valu ja kannatusteta...

Unerežiim loeb

Seda sa peaksid juba teadma! Kui sa peaksid liiga hilja magama minema, siis vaevalt sa suudad ennast varahommikul üles ajada, et trenni teha. Vähese une tõttu sul lihtsalt ei ole energiat! Seega, kui sa peaksid alustama hommikuste trennidega, siis säti esmalt oma magamaminek varasemaks.

 

Tasa sõuad kaugele jõuad

Ära oma unerežiimi kardinaalselt muuda, kuna see viib su keha šokiseisundisse. Su vastumeel hommikusele treenimisele samuti kasvab. Kohanda oma unerežiim järk-järgult. Näiteks, mine igal õhtul magama 15-20 minutit varem kui eelmisel õhtul. Mõne päevaga saad oma hommikule juba tund või paar lisaks. Võid seda koheselt produktiivseks hommikuvõimlemiseks ära kasutada.

 

Tee realistlikud plaanid

Ärkan 5:30, jooksen 10km, teen lisaks 100 kätekõverdust/kõhulihast/kükki ning seejärel lähen tööle puhanud ja õnnelikuna. Tundub see sulle reaalsena? Muidugi mitte! Veendu, et sa ei piina ennast ja ära nõua endalt kohe palju! Sinu plaani kohaselt peavad hommikused trennid muutuma lihtsamaks, mitte vastupidi. Samuti peab sinu plaan sisaldama ka..

 

Plaan B

Juhul, kui midagi läheb viltu! Seda kindlasti juhtub, võid selles kindel olla! Sa võid ju planeerida värskendavat sörki hommikukastes rohus, kuid järsku hakkab vihma sadama. Või sa arvad ennast higistavat koduses jõusaalis, kuid lapsed ärkavad liiga vara ja nõuavad hommikusööki. Pole üldse hullu, kui su hommikused plaanid vahel ei õnnestu. Mõnikord lihtsalt ei saa seda vältida. Kuid ole alati valmis rakendama oma varuplaan, siis laabub kõik ilusti!

 

Premeeri ennast

Ärkad varakult, et teha enda jaoks midagi tervislikku, vajab eraldi tunnustamist, sa ei arva? Muidugi vajab! Ja see väike preemia muudab su hommikused jõupingutused lihtsamaks, andeks sulle motivatsiooni jääda oma hommikuse rutiini juurde veel pikaks ajaks.

Head ja halvad preemiad

Burgeri söömine pärast hommikust trenni võib hävitada kõik su eelnevad jõupingutused. Ilmselgelt pole see tark valik. Kuid tass ergutavat kohvi, kui armastad alustada oma hommikut sellega, on suurepärane preemia. Või tee tööle minnes väike peatus ja osta omale mõni lahe vidin, mida oled salaja ihaldanud. Hoiatus: ära jookse kohe suuri summasid kulutama, vaid kaalu hinnalisi preemiaid alles kuu või paari pärast.

 

Pane trenniriided õhtul valmis

Otsida hommikul keset kõiki neid riideid lühikesi trennipükse pole kõige parem mõte. Isegi, kui sul ärgates veel oli energiat ja motivatsiooni, siis pärast sellist trianglit kohe kindlasti mitte! Soovitame sul vajalikud trenniriided juba õhtul valmis panna, siis hommikul saad vältida liigset sagimist ja paanikat. Kui sa ei ole üldse hommikuinimene, siis sa võid lausa magada trenniriietes. Need küll ei ole sama mugavad kui pidžaama, aga tänu sellisele lähenemisele muutub su hommik veelgi lihtsamaks.

Valmistu trennijärgseteks kohustusteks

Pärast trenni pead sa kindlasti minema dušši alla, panema ennast riidesse ja sööma midagi toitvat, et su keha saaks vitamiine ja kasulikke toitaineid. Kõik see nõuab aega, mida sul tõenäoliselt ei ole. Soovitame teha omale teene ning panna õhtul valmis ka pesemistarvikud ja tervisliku hommikusöögi! Muidu sul tekivad hommikuste trennidega seoses vaid halvad emotsioonid ning sa hakkad üsna pea igatsema vana rutiini järele.