Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi
Mida on vaja, et kodus tõhusalt trenni teha?

Mida on vaja, et kodus tõhusalt trenni teha?

Niisiis oled otsustanud higihaisuste ja ülerahvastatud spordiklubidega lõpparve teha ja hoopis oma kodus treeningsaali sisse seada? Hea valik! Kuid kas oled kindel, et sul on tõepoolest kõik vajalik olemas? Siit leiad nimekirja põhivarustusest ja -harjutustest, mida vajad, et mugavalt oma kodus tõhusalt treenida...

Koduse jõusaali harjutused

Selleks et kokku panna nimekiri tõhusatest koduse treeningsaali põhiharjutustest, peaksid teadma, milliseid kehaosi soovid treenida. Kui sa seda ei tea, siis meie pakume, et kõiki! Kogu keha harjutused on parimat sorti harjutused, nii et hakkame pihta!

Alakeha

Kükid, väljaasted ja kikivarvul kõnd on (peaaegu) kõik, mida tugeva alakeha jaoks vajad. Kükid toniseerivad reisi, puusi, tuharaid, reie tagumisi lihaseid, nelipealihaseid ja boonusena veel suurt hulka kerelihaseid. Väljaasted on samuti suurepärased tuharatele ja reitele, samas kui kikivarvul kõnd teeb imet säärelihaste, tuharalihaste ja üldiselt rühiga. Mida muud sul siis vaja ongi?

Kere

Vanad head istessetõusud, kõhuli toenglamang ja miski, millel on väga võimas nimi – Superman! Istessetõusud ei vaja ju tegelikult selgitust, eks? Neist on kümneid eri versioone ja võid neid muuta ja varieerida vastavalt sellele, milliseid kerelihaseid sa tahad tugevdada – alumisi, keskmisi või külgmisi. Kõhuli toenglamang on suurepärane harjutus kõhu- ja tuharalihastele, aga mis on Supermani harjutus? Heakene küll, kas oled kunagi Supermani lendamas näinud? Täpselt nii see käibki, ainult et maas. Lama kõhuli, aja käed ja jalad laiali, siis tõsta kere mõneks sekundiks maast lahti. See teeb imesid alaselja ja tuharatega!

Ülakeha

Midagi erilist vaja ei ole: jää kätekõverduste, tooliserva-kätekõverduste ja vahetevahel millegi raske tõstmise juurde (näiteks poekotid) ja sellest peakski piisama. Kätekõverdused on suurepärased käe- ja rinnalihastele, tooliservalt kätekõverdused treenivad raskesti trimmitavaid triitsepseid ja kätega millegi raske tõstmine treenib biitsepseid paremini kui miski muu!

Koduse jõusaali seadmed ja tarvikud

Kui kontrollid veel kord eespool olevat koduse jõusaali põhiharjutuste nimekirja, selgub hämmastav tõde: enamiku nende harjutuste tegemiseks ei ole vaja mingeid erilisi seadmeid ega vahendeid, sest neid saab teha lausa kodus põrandal, ja need, mille jaoks on vaja mõningaid vahendeid, vajavad asju, mis sul juba nagunii kodus olemas on, näiteks toole. Aga mis siis, kui tahad investeerida „tõsistesse fitnessiseadmetesse”, mis võimaldavad sul treenida nagu tõeline proff, kuid seejuures mitte tervet varandust maksta? Mida valida?

Võimlemismatt

Võimlemismatt on kõige lihtsam koduse treeningu vahend: see muudab kõik eespool nimetatud põhiharjutused natuke mugavamaks (ja ka natuke hügieenilisemaks).

Velotrenažöör

Klassika, kuid seda hea põhjusega: velotrenažöör võimaldab teha suhteliselt lihtsat kardiotreeningut, mis aitab sul võhma suurendada, alakeha lihaseid arendada ja kaalus alla võtta. Ja see annab ka lisakasu: võid ratta seljas higistades oma lemmikseriaali vaadata!

Stepper

Stepperit on pikka aega naiste sporditarbeks peetud, kuid tegelikult on sellest suur kasu mõlemale soole. See on lausa suurepärane alakeha, sealhulgas tuharalihaste treenimisel – sest kõik ju tahavad, et need oleksid pringid ja pingul, kas pole?

Raskuste komplekt

Komplekt hantleid võib maksta alates mõnest eurost kuni mõnesaja euroni (sõltuvalt suurusest ja materjalist), kui aga komplekt on juba olemas, võimaldab see tugevdada mis tahes kehaosa lihaseid. Suur mõju väga väikese raha eest!

Hüppenöör

Sulle võib tulla üllatusena, kui palju kasu on peidus sellises väikeses ja lihtsas tarvikus nagu hüppenöör. Hüppenööriga hüppamine ühendab suurepärase kardiotreeningu väga tõhusa ala- ja ülakeha treeninguga, mis kaasab peaaegu kõik lihased, mis muudavad keha ja enesetunde superseksikaks!

Tõstekang

Niisugune väike täiendus su kodusesse trenniruumi, kuid missugused võimsad tulemused! Saad oma õlad, selja ja rinna väga kiiresti lihasesse...

Võimlemispall

Võimlemispall muudab lihtsad harjutused – näiteks kätekõverdused või istessetõusud – palju tõhusamaks, lisaks on palliga harjutused ka väga lõbusad! Ja kui sa ei kasuta seda harjutuste tegemiseks, võid seda alati kasutada kui väga head tooli, mis aitab tervislikku rühti kujundada. Kas vajad heaks koduseks treeninguks veel midagi? Meie arvates on sul kõik olemas!